Godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig, går och lägger mig tidigt idag eftersom jag ska dusch imorgon på morgonen. Men jag hoppas att ni inte mördar mig för det, haha. Men jag hoppas även att ni tycker om min blogg och om ni tycker att det är något jag borde ändra på bloggen, så får ni kommentera det i något inlägg. Jag läser ALLA kommentarer! Och när jag får en kommentar så försöker jag även läsa den och svara på den så fort som möjligt! Så att ni som läser bloggen vet. Men aja godnatt och kommentera gärna massor av roliga saker på min blogg medans jag sover så jag kan läsa det sedan. Haha jag tror faktiskt inte att någon kommer att kommentera min blogg eftersom jag skapade den idag och ingen vet om den - än. Men jag tänkte inte berätta för mina kompisar att jag har den här bloggen eftersom det är skönt att skriva så att såna personer jag inte känner kan läsa det. Vill inte att någon i klassen ska läsa det här eftersom jag kommer att skriva om orientering och jag vill inte att de ska veta att jag orienterar för då följer alla efter mig på skol-orienteringen. :/ Me aja nu vet ni! Godnatt och sov så gott! Som en kall ängel haha! Fast det är inte kul att sova kall! aja sov varma ni! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0