Teknik läxan

Precis när jag hade stängt av dator och skulle gå till bussen så kollar jag i min kalender och ser att jag har teknik läxa tills idag! Jag slår på datorn igen och skriver en konstig text om vad man kan bygga en bro av och vad det bästa materialet är. Sen stänger jag av datorn och får springa till bussen. Som tur var hann jag. Var där typ 3 minuter innan bussen kom. Men det dåligar var att när jag kom till en station där det är många andra bussar där då alltid bruka byta busschaför så säger busschafören att alla måste gå av.. Så vi fick byta till en annan buss. Suck. Kan inte busschaförer sköta sitt jobb eller vad är det som är problemet? Men aja. Som sur var så han jag till skolan i god tid. Och nu så ska jag öva på engelsa läxan. 91 glosor tills imorgon, som tur är fick vi en vecka på oss att lära in de. Men jag kan typ alla förutom 1. Förästen så tog jag mina shorts och det där. Hann inte byta pga det där med teknik läxan. Men som tur var så var det inte så kallt ute så jag överlevde. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0